Hejsan

Long tajm no see som man säger uppe i det dära Amerika..

Skönt med lov, tråkigt att det snart är slut, är nog inte ensam om att tycka det^^ "Och dagens smart pris går till....
ELISABETH!"

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom mitt liv inte är lika intressant som Deniz och Julias liv.

För er som fortfarande har tagit er enda hit ner med läsningen så kan jag ju berätta att jag har fått reda på att jag är allergisk, inte ett dugg kul. Kliar konstant i ögonen och tillslut har man kliat så mycket att det inte finns mer att klia på.. If u know what I mean......

DÖ KVALSTER, DÖ!!!!

Ha en trevlig helg era små grisar<3
// Elisabeth/Lisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0