Sometimes i like to think of jesus as a mischievous badger.

asså ah.
känner på mig att detta inlägget kommer att suga precis som min mattekunskap gör.
but hey! who cares?.

Jao i söndags var man juuu med i halloweenparaden tsm med dansgruppen.
Asjobbigt.
Sjukt jobbigt.
Dog nästan.
Ahh det var jobbigt, resten av alla vanliga människor i paraden gick hela vägen, medan vi dansade. trodde jag skulle dö. "hey u know what? I'm sad u didn't." spydde nästan, ah.

Imorn äre ju Cue Club, yay!
my throat hurts, skulle gissa på att det beror på halloweendansen i bara strumpor utanför museet ._.'''''''''' 

YÄ.

Btw så har jag gjort blonda slingor.
Ointressant som fan att få reda på.
Har inget bättre att skriva om.

YÄ.

Var på filmkvällen på UNO, mys vare.
Äntligen 16 typ.
Dörrvakten var så söt så och gratulerade mig.

MEN EY DET VAR ALLT.

Fucked up. 
as usual.
/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0