BLAARGHRHRGH

GISSAAA VEEEEEEEEEEEEEEEEEM

det är deniz ok???
capish???
bitchez be sleepin' with da fishez tuna
see what i did thar?
"tuna"
jag tyckte i alla fall att det var lite smått fyndigt!!!!!!!!!

long time no see, neee?

så nu tänker jag uppdatera er lite smått om ting som hänt i mitt liv CHÅKAY HE Vi GÅ

TAGGGGARRÅ ERA SMÅ RUMPNISSAR?!?!!?!? ÄR NI TAGGADEEEE??? ok nsk

chillade stockholm med parishanaynay för ett bra tag sedan

vi hälsade på derdo och sahand
jolly good times, friends.


hade en fin diskution med Patricia här om dagen
vi pratade om hur irriterande det är när man upprepar ett ord många gånger nog tills man tillslut glömt bort hur det uttalas och vad det ens betyder

vet inte om det bara är vi två som har det lilla 1stworldproblem eller om det finns andra lika underliga som oss o.o.o.0.o.0.o0.o0o0.o0.o.0o0.o.0o0.o0oo.0oo


på tal om underliga personer så tror jag min mamma faller i den kategorin
låt mig förklara............................,.,.,.,.-.,.-.,m,.,mnm,.,mnbvcxz<zxcvbnm,.

jag låg och sov lagomt gulligt i min assköna säng då min mamma bestämde sig för att smyga sig in i mitt rum och placera ett mjukisdjur som skulle föreställa en vit mus.

wtf is up wiff dat?????????????



fast jag hittade det perfekta stället för den



C:

fyi
det där är min sexy-stare 

men nu mina kära kärringar så ska jag dregla över anakin
hedå

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0