Yeah bitches, me and S:t Petersburg Ballet!

SUp bitches!

Det här har nog varit den bästa dagen i hela mitt liv, helt underbart, gahhhhh
Idag åkte jag till CCC för att träna med S:t Petersburg baletten.
det var så sjukt kul!
visst man kände sig ganska dålig då och då men asså, deal with it typ.

Vi dansade även en dans kallad för Snöflingor.
Innan det stod vi utspridda i hela CCC i olika balettposer när folk kom in, ja det var också awesome.

Sen
Sen
SEN
SEN!
fick vi reda på att vi skulle tacka med dom också på scenen efter dom var klarar med Svansjön yäääh.
så vi sprang in på scenen, jag höll prinsen från svansjön i handen medans vi tackade.
Ja jag var lycklig och fuckin' stolt.
Efter det hittade jag och Emma Alegi ett band från en blombukett som hade nuddat prinsens rumpa! yäääh.
Så Emma och jag bestämde oss för att jag skulle ta hem det och göra ett inlägg om det fina bandet.
Såå ahhh det ligger här bredvid mig nu.. grönt och fint.
Mine FOREVAH!
Ahh men iaf 8 timmar med S:t Petersburg baletten var otroligt!
Sen fick jag också reda på att vi i Gundegabaletten ska vara med och dansa med dom på deras Nötknäppare!

tror jag dör av en hjärtattack snart.


Jag och bandet jag hittade.. fint va? FINT VA? JAG SA FINT VA? tack.
/JULIA

Kommentarer
Postat av: alegi

OMG sluta klet ner det med dina fingrar då förvinner den ljuva doften!!

klant<3

2011-11-19 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0