ASDFGHJKLÖÄ'

jag känner mig lite som en spamwhore nu men du vet.. whatbäver

jag brygger kaffe
vafan
jag gillar inte att dricka kaffe
menmen! 
det är så att jag ska haffläää med ralleponken så jag måste ha lite koffein så att jag kan vara säker på att jag inte kommer däcka @ le skool

"lånade" ralles keps för ett bra tag sen

den kommer han nog få tillbaka idag
snäll som jag är

mitt högra öga twitchar sönder
fy 
jag kan typ se hur det dunkar
NaAnANannNAASTY

snart är det halloween
jag ser faktiskt fram emot det
jag gillar inte högtider sådär jätte mycket men just halloween är det något specielt med
jag tror det har något med vädret att göra
inträääääääääääääzant ne?

ASSÅ ÅH
jag blir så upprörd
jag kan nästan klä mig i hur fula kläder som helst utan att känna skam men åhåhåhåhåååååååå

DEN DÄR HELVETES MJUKA KLASSTRÖJAN
DEN JÄVELN
så varm och hsgdfjsgkjf
jag vill verkligen BO i den just nu
synd bara att den är skitful
SKAM PÅ YE OLDE 9B FÖR DET FULA MOTIVET
vi skulle ha elefant stjärten ju

sen att det är svinigt kallt i mitt rum hjälper ju inte tha craving precis
håret på mina armar står upp
KAAEEELLT

en bra sak med att det är så kallt i mitt rum är ju att jag kan ta med mig grejer från kylskåpet in i mitt rum och sen inte ha bråttom med att lämna tillbaka det

nejnejnejnejnejnej
aa

nu ska jag börja klunka beskt das-kaffe och klä på mig

jävla klasströja


klapp på axeln

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0