BuUuUUuURRrRrRRrRrpP

hola chicos..me gusta poyo de caballo y nalgas de niños...
jag kan spanska
typ
heheh 



förkyld nu då
VAD TREVLIGT
3VLIGT
FETT 3VLIGT
F1 3VLIGT

dem visar getter on le telly
så söta
fast om jag minns rätt så luktar getter anus-juice

rasmus fick inte sin cap
jeg er glöööeemzk
det blev get crunk istället
det var nice
tack för rundturen på nobel bräällz <3
var rädd för alla elever :C :C :C
leski

fryser
nyser
vilket rapflow därduuuuuäh!!
chea deniz tutauzön elva
rud represent

excited inför helgen :)))))))))))))))))):)
två dagars sleepova med josefinegull
två dagars födelsedagsfirande
GÖÖÖTT

jag har varit galet taskig och trött senaste tiden
feeett med kärryyyng
ska försöka vara lite snällare imorgon
är bara så arg och besviken på alla
tyvääärrr
WAT TO DOOOÄÄH?


blirjuuu littäää grinig over here 

har käkat fries varje dag i lite mer än två veckors tid nu C:
good shit is good

min röst är jätte nasal
stör mig så otroligt mycket på det
bllaarghg

jag har lust att leka
gunga på gården
någon som vill komma förbi?
gimme a call mayn
hit me up
etc etc etctetcetcte

månen är fin som alltid
någon gång ska jag se till att flytta någonstans utanför le storstad
där det inte finns lika många gatulycktor och alla andra slags stadslampor

skypear med vicky
hon sjunger och spelar för mig
duktig jävel den där vicky!

FAN
jävla skypehelvetööö
helvete
halvvete
teehee
skype la av
mysigt

taggaaaaaad inför le helg
taggarrrråårårårårårå
backarååråårårååråååååå
vi ska leka med fina boys/guzz
gå berzerk på le dancefloor
och sen blirä lä sleepovär

deniz saknar gamla tider
kolla vad söt jag var när jag var yngre

leker påwp i derdo's olde glasögon
lite stora var dem
suddigt blevrä oxåååå xD xD :P .P :P:P:C:dxp:DX:PD.
söta smiliezzar
zzzzz

förra sommaren <3
spenderade all min tid med elisabeth
det var fett värt

MINNS DU MATTAN ELLER?? BETTÄN

nu fungerar skype igeen 
göööttää

ska glo på vicky när hon spelar in en cover
schweet
vip och allt

heeddaa

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0