hej

hejhejhejhej

degar här i vardagsrummet 
jerry springer på le telly
ett underbart tv program

mamma yrar i sömnen
rätt så underhållande

för första gången på länge så orkar jag inte dra en massa skämt så 
yep
vilket jag antar betyder att detta kommer bli bland de lamaste inläggen jag någonsin gjort
soz 'bout that


det känns som om fritösen saknar mig lite
fries blir yep

fries + grateful dead dirr

ska försöka släpa ut Ralle my bff på en dygnish 
svinkallt ute tho
tror jag

shit jag borde sluta skriva redan här
man vet att det är illa när man börjat blogga om vädret
tråkigt

det är inte så att jag inte skrivit pga brist på tid eller något sånt
jag har all tid i världen

jag tycker bara inte om det mer
det är skittråkigt att blogga när man inte vill

så om det blir feta gaps så är det väl bara för att jag inte vill tråka ut våra oh so få läsare 
inte mig heller för den delen

jag tror det kan bero på att jag är på ett lite smått dåligt humör också

menmnemnenenmenemnemneemnemnemen
vi ses nog igen om ett tag

det ordnar sig

hejdå

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0