Höhö we suck.

Vi suger verkligen på att göra nya inlägg, vilket ni antagligen redan har märkt...
Så jag tänkte att det kanske var dags att göra ett nytt nu
Skulle gissa på att ni som läser bloggen är No Lifers... nej men så säger man juhuhuhuuuu intee. FLÅT.

Ahaaaa imorrn äre ju halloweenparaden i Karlstad, som startar utanför CGC halv 1 och slutar utanför museet men en dans framförd av min dansgrupp! yay! he he he CHE CHE CHE Smygreklam.
ALLTSÅ PÅ DAGEN.
Klart att ni vill gå med i halloweenparaden!

För övrigt så har man ju lov nu, iaf från skolan.
Fredag äre ju dags för Cue Club! hoppas ni töntar har köpt biljetter!<3
Fy va tråkig jag var idag, det här lär nog bliiiiii det sämsta inlägggetetete.
HE
HE
HE
Fyller ut med lite onödig info typ.
Jaaa bäst för er att ni sprider bloggen och läser den, så jag inte sitter i onödan och skriver ett inlägg som inte en jevel kommer att läsa!



/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0