I feel so happy, and I donno why.

Jag är typ överlycklig, fast vrf? jag vet inte, jag är bara skitglad.
idag kanske jag somnar med ett leende, fett läskigt.
tänk er att ni kommer in i erat syskons rum, och där ligger hon/han och ler, i sömnen. hmmm sååå sjukt konstigt det skulle vara..(deep thoughts).
Annars, vad annars? inget annars? självklart är det alltid ngt!
30 oktober! Halloweenparaden!
Där ska jag och min dansgrupp vara med och leda hela skiten, slutar upp utanför museet tror jaaaaag, kl 11 lr 12? sen blire dans utanför museet, det vill ni ju såklart see!
Sitter är och dunkidunkar med Dead by April, inget fel med det kan man ju säääga! "stfu juliaaaa, du skämmer ut dig själv med dit dåliga inlägg"
ALL I HAVE IS UUUUU, ALL I NEED IS UUU! SOOOO TRUUUEEE!
RIMMARN OVAH HEEEEERE! hehehehehehe
Ahaaaa, det var väll allt skulle jag gissa på ._.
Jag är typ överlycklig, fast vrf? jag vet inte, jag är bara skitglad.
idag kanske jag somnar med ett leende, fett läskigt.
tänk er att ni kommer in i erat syskons rum, och där ligger hon/han och ler, i sömnen. hmmm sååå sjukt konstigt det skulle vara..(deep thoughts).

Annars, vad annars? inget annars? självklart är det alltid ngt!
30 oktober! Halloweenparaden!
Där ska jag och min dansgrupp vara med och leda hela skiten, slutar upp utanför museet tror jaaaaag, kl 11 lr 12? sen blire dans utanför museet, det vill ni ju såklart see!


Sitter här och dunkidunkar med Dead by April, inget fel med det kan man ju säääga! "stfu juliaaaa, du skämmer ut dig själv med dit dåliga inlägg"


ALL I HAVE IS UUUUU, ALL I NEED IS UUU! SOOOO TRUUUEEE!
RIMMARN OVAH HEEEEERE! hehehehehehe


Ahaaaa, det var väll allt skulle jag gissa på ._.

bilden passar ju inte alls in i sammanhanget, but hey, hey, hey apple! whhaaaaat? D:<
Nej men assåååsåsåså ahh, hade ingen bättre.
/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0