Ma ma ma ma ma maaaaa

Yeeeeeeeeeä, hurärläääägetidaagrååå?

Vad har jag gjort idag, är det något jag stör mig på? JA!
Herregud vad jag hatar när folk inte kan räcka upp handen på lektionen utan bara skriker rakt ut, jag vet jag surar för en sån liten sak men man blir ju lite arg asssssåsåsååsåså. Man sitter där, kan svaret, man räcker upp den jävla handen men ändå får man inte ordet eftersom någon jevel ska skrika rakt ut för att dom inte har fått lära sig bättre! vet ni hur irriterande det är? "men det är klart att vi vet julia... du är inte den enda, så careface på detta".
Men faktiskt så blir man lite förbannad och jag är inte den enda fleckan med denna åsikt förhoppningsvis. FML.

Yepepepep idag gott folk, hade man träning med sin Gleegrupp som man är så stoolt över, nästan som att se en unge ta sitt första steg, fast bättre. 
"le julia talks, le audience doesn't care."

Vad har jag mer att säga? vad kan möjligtvis vara intressant.. nuuuthing, really, seriously. 

För övrigt så kan jag säga att jag börjar 10.30 imorgon och 11.40 på fredag, sug på den du om du har tappat tummen. Men sedan kan jag också säga att jag har 23 glosor och en historiauppsats till på fredag vilket är mindre roligt. Det finns alltid en nackdel med allt. Så fort allt känns bra så bryter du nacken. "mehehehe fyndarN"

Mjeeeeee det var allt för mig.



/JULIA



Kommentarer
Postat av: Alegii

Schnygg Julia!

2011-10-05 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0