Schjuk, så stavas det.

Jahaaaaaa, hejsan.

Nu sitter man är sjuk, i skolan, så badass som jag är! Jag vet jag är cool.
Herregud vad jobbbbiiigt det är man kan ju inte tänka sjävl längre, bara så ni vet typ.

Nej men det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg, jag har varit dålig på det kan man ju säga med 6 andra ord. he-he-he kul där.
Jaha, jag pluggar iaf, engelska, grammmmmaaah, fun fun fun with Julia! A a a NEJ!.

Asså jag älskar mina kompisar, jag säger det inte så ofta, men nu gör jag det. NI SKA VETA ATT NI ÄR ÄLSKADE OCH ACCEPTERADE. Det var ju lite GAY, inte gör att det är något fel på att vara gay men... just sayin.

Asså jag dör, döda mig, snälla? förkyld, skola, dans, sång, läxa? nej det funkar inte så.

BLÄWÄWÄWÄW
ASSÅ
VA MYCKET GODIS DOM HAR I CAFETERIAN. 

INTE HÄLSOSAMT! men vem bryr sig lixom.

Va många elever det är här... " ja Julia du sitter i en skola" (HEY MISS OBVIOUS.)

och nudåååå
asså jag slutar om 1h och 20 min, döda mig ist.

Har jag något mer intressant att skriva om... eller något som jag vill skriva som faktiskt är intressant?...
NEJ.

JAHA!
INGET MER
TYPPYPYPYP

för övrigt tycker jag att Maria Mena är en bra artist. ahh.
De tycker jag. "Good for u honey, good for u."

FYYYYYYY
vet inte vrf jag sa fy, men asså FYYYYYYY.
Idag blire nog ingen dans för mig, sadface på det.
Får hoppas att man är frisk imorrn.




VILKEN STÖRD BILD.
KOLLA FÄRGEN PÅ LÄPPARNA? HUR BLEV DET SÅ?
OCH VAFAN, DET SER UT SOM JAG RAMLAR

Kommentarer
Postat av: Boss

nej det ser inte ut som du ramlar:)

2011-10-13 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0