SPaMwhOre ovah here!

Nu känner jag mig som en spamwhooore. 3 inlägg i rad, inte så dåligt. 
Alldeles nyss blev jag väldigt sugen på att åka till sthlm för att se på dansföreställningen No Limits! den 13 november kl 19.00 för er som vill veta, biljetter finns på ticnet, titihihihihi smygReklAm.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pG7GJ_hcbkc#!

Jaaaa, för övrigt sååå, sååå.... var det väll egentligen allt, men såhär får inte ett inlägg se ut, fett med tråk assåsåsåså. 

yay äntligen helg!? " jag tror alla vet att det är helg nu julia."
mjeH

jaa hörreni ni, snart är det Halloween, eller hur?
Som vi alla säkert redan vet, så går Halloween ut på att klä sig så utmanande som möjligt för många tjejer. 
Själv tror jag jag ska klä mig i det jag trivs i och inte gå runt och visa halv röven för samhället, för så känner jag.
Varför klä ut sig till en playboykanin.. när man kan klä ut sig till uhm.... ahh, en marionettdocka? det måste ju bli mycket roligare, enligt mig iaf... 
Bus eller Godis t.ex. hur många vill öppna dörren och se en tjej utklädd till en halvnaken kanin, som kommer få svaret godis för dom vill inte veta vad denna person annars ska göra för bus.. just sayin. 
Jag menar inte att det är fel eller så, självklart klär man sig som man själv vill.

Det är så sorgligt att se 13-åringar gå Bus eller Godis i kläder som kan sända fel signaler... höhöhöhööö deep talk.

Själv, om jag ska klä ut mig, vilket jag inte vet än... så kommer jag självklart klä min med kläder och nte tygbitar:3 
Klä er i kort klänning, men för guds skull inte en klänning som slutar precis vid rooompaahhn. höhööö

FÖRÖVRIGT TYCKER JAG ATT HALLOWEEN ÄR MYCKET MYSIGT jag e en vampyr, jag suger och spyyyr! tehehe.

http://www.youtube.com/watch?v=sBySfz_w3YE
I think i'm... not gon' follow da ruuule!

Tack Martin Hygård för tipset att skriva om halloween! not okey, im not going to take all da honour fo' dis!



glöm inte att kolla in oss på Halloweenparaden!!!! C:<

/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0