phjärde inlägget i rad. hah

Jahaaaa nu har jag gjort 4 inlägg i rad, Lisan är sjuk så hon kan inte uppdatera och Deniz har inte tid:3
Jag sitter här med Elsa, ELSA!!! så söt så.
Svenska ovah here
Nuthin speciall med andra ord.
CHILLAXAR MED TIMBUKTU I ÖÖÖRAT.
Idag slutar man 5, 5! kan vi fatta att jag slutar kl 5?
nesh klart ni inte kan<3 " julia... kan du typ inte bara ta och hålla käften, typ?"
ASSÅ ÄR DET BARA JAG
ELLER REGNAR DET UTE? D:
tur att man bara gråter i regnet då.
Nu när allt är gult, hm allt är inte grönt längre, synd det.
ska nog deppa nu för att det börjar bli vinter nu hösten är snart över.
Nu kommer vintern, vi kommer dö.
Jahaaaa nu har jag gjort 4 inlägg i rad, Lisan är sjuk så hon kan inte uppdatera
och Deniz har inte tid:3

Jag sitter här med Elsa, ELSA!!!
så söt så.

Svenska ovah here
Nuthin speciall med andra ord.
CHILLAXAR MED TIMBUKTU I ÖÖÖRAT.

Idag slutar man 5, 5! kan vi fatta att jag slutar kl 5?
nesh klart ni inte kan<3 " julia... kan du typ inte bara ta och hålla käften, typ?"

ASSÅ ÄR DET BARA JAG
ELLER REGNAR DET UTE? D:
tur att man bara gråter i regnet då.

Nu när allt är gult, hmm allt är inte grönt längre, synd det.
ska nog deppa nu för att det börjar bli vinter nu, hösten är snart över.
Nu kommer vintern, vi kommer dö.


VARSEGOD.
/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0