ZzzxZXZxzXXzxXZxz

NÄEJMÄEN KOLLÄ VAD SUPERDUPERMEGA AKTIV JAG ÄR NU DÅ
Galet

hej på er
angenämt 

jag var tvungen att googla "angenämt" för att se om jag hade stavat rätt
det hade jag inte
meeeen jag klagar inte

lagade nyss nudlar
så jävla gott
jag är bäst på att laga mat sålänge det bara är jag som ska äta
om jag lagar mat när andra är omkring så fuckar dem upp mitt flow
mitt foodflow

jag saknar min jävla josefine
hon är och rider älgar i skogen
yep

men imorgon så! då är hon tillbaka
den jäveln

själv lyssnar jag på musik där det sjungs på ett främmande språk
känner mig lagom härligt kulturell

åh jag älskar att bli nämnd i någon annans blogg
sålänge det är bra saker som skrivs om mig, självklart
så aa hinthint
nsk
ful

bytte smycke i läppen från en pluppis till en ring
den är för stor
obekvämt
wat to doääh



en bra idé vore väl att byta tillbaka till le plupp men det är ju så fuuuuuuuuuuuuuuuult

åh vad grinig jag blir

nu kommer bullbarnet jull antagligen itne gilla att jag delar med mig av onödig information and so on men meeeh idgaf jag blir på bättre humör av bel klagaaaa

NÄEÄEÄEÄ nu ska jag doschä och sen typ laga mat eller typ spela lite trackmania

dickslap på din kind!

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0