BURRRRRRRRWWRUWURUURRURUR

Min stjärt har somnat :( :( : (: ((:(:(:()(:)(.98:
asså är jag den enda som råkar ut för det typ varenda gång jag går på bio
inte okej
men när jag sitter framför datorn i något dygn så är det no problemzzz
explain pl0x?
jag vill jätte gärna ha en förklaring.
har ni sett dem där posters grejerna där det typ står "om gud finns vad skulle du fråga honom?" HONOM! inte hon eller hen fuck no HONOM
men ja i alla fall min fråga skulle srsly vara VARFÖR SOMNAR MIN STJÄRT @ LE MOVIE THEATHER?
JA HERR KANTARELL!/mysteriet på Greveholm <3 <3 <3 <3 <3 <3 (L) (L)(L)
så trevligt när jag kommer hem och maten är klar just precis när jag öppnar ytterdörren Tajmaaarn ye
TACK MAMI
MRMRMRMRMRMMYMMYMRMMUMRJHFGNJGNFBDN
okej taskigt /utnyttjaaarNrnnrnnrRNRn
fast jag lagar mat jag med då och då rätt så ofta tbh
....det är inte ALLTID pasta då heller!
jeg eeer doooktii

jag var i skolan idag (ACCOMPLISHMENT FUCK YES!)

meet Elsa
hon är en riktigt söt tjej som man lätt kan övertala into dumb shit
tex att en ojämn dase på kinden är snyggt
sötnos




sen träffade jag Frej och Mërgim en stund
trevliga jävlar


bilden togs från en fin vinkel ja okej bra tack käft

NU MINA KÄRA VÄNNER SÅ SKA JAG ÄTA EN HELVETES FET DELISH MEAL fuck yesssss

HAÄÄÄEJ! 
//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0