Deep talk with... myself.

Asså visst är det så att man måste ha ett intressant liv för att en blogg ska bli bra?
Vad ska man annars skriva om?

Jag har inte ett intressant liv, jag har knappt ett liv, eller jo det har jag. Asså jag menar vem vill läsa en blogg där det endast står om vad man har köpt för kläder och shit, inte jag iaf.
"hey Julia, hey, hey, hey Julia! No one cares!" 

Jag är också helt hundra på att inte någon bryr sig om vad som händer på mina träningar eller sånglektioner, förutom jag själv. Jag menar folk bryr sig inte om vilken min "dagens outfit" blev idag, eller hur jag mår just nu, eller vad jag har köpt. Drf försöker jag att blogga om sånt som folk faktiskt kan finna intressant annars skulle bloggen vara ointressant ( nehe miss obvious!! vi ses visst igen.) och där med skulle den vara värdelös. Deep shit jag kör med här alltså.

Mitt liv består lixom av dans, sång och pluggande, ingen vill veta vad jag pluggar, eller hur jag sitter när jag pluggar eller hur jag klär mig när jag ska till dansen? nej ingen bryr sig!

But u all have to keep your self-confidence alive!

Nu hade jag tänkt att avsluta det här inlägget med ett skämt...

"Once upon the time there was a girl named Julia, who had a life." nsk.

The End
/JULIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0