Elisabeth :D

HALLO!!
Bloggen har fått förökning! (Asså , oj nu tog min fantasi och inspiration slut...)
Öh ah...
Men ja förökning asså. Jag heter Elisabeth är en 16 årig tjej som gillar långa skogspromenader och ett glas vin då och då...
kontaktannons.se/fail.... Nejdå men ja, jag gick på Engelska skolan,
Nu går jag i samma klass som LE DENIZ OCH LE JULIA :D Humanistiska, yes jag är en av dem 8st (?) som läser Hum i hela Sverige(?)
.... Eller ja vi kan väll säga så, så låter vi mer intressanta än vad vi kanske är...  När vi ändå är inne på ämnet så kan jag ju berätta att det enda intressanta med mig är att jag inte har facebook......

eko...

eko...

eko...

eko...
Nu kanske ni undrar vad som är felet med mig, jo det ska jag berätta:

I've finally discovered whats wrong with my brain.
On the left side, there's nothing right.
And on the right side there's nothing left...




Nejdå, men mitt liv är ganska intressant idag när Julia, jag och Emma gick till Sibylla (smygreklam) så var vi tvungna att skynda oss tillbaka till skolan. Jag kan säga att Julia var orolig att folk skulle se henne äta så hon fick panik (jag med) och vi tog dem vägarna vi trodde minst folk skulle förbi, vi sprang över vägen och var på väg mot badhuset, redan då kommer första faran. Små barn som har varit där och lärt sig simma! dem kollade på oss med våra kartonger/lådor fyllda med mat. DET SÅG UT SOM OM DEM SKULLE ÄTA UPP OSS!

Inte långt efter det kommer jag på att vi går förbi sundstas matsal,Julia får panik, och då menar jag verkligen panik som om hon hade sett två barn slåss med en björn som flyger omkring och gillar teletubbies... Tjenare assåå..
Hon började gå som en krabba förbi matsalen med ansiktet vänt mot mig och Emma... hahah... jag kan inte beskriva hur rolig den synen var Right JULIA??! ;D
Vi springer över vägen igen och Julia går extra sakta bakom bilarna som står parkerade där för att gömma maten haha.. Sen när vi nästan var framme så böjade vi oroa oss för att hitta en soptunna att slänga bevismaterialet i.. Hahahah vi fick syn på en sopkorg och började nästan dansa av lycka,
Vi tryckte i oss maten för att kunna slänga allt innan vi gick in... Sen gick vi in som om ingenting hade hänt...
Men nu vet ni vad som har hänt så Julia vi kanske inte hade behövt få panikanfall..? hihih
MAN KAN JU INGE MER ÄN ATT ÄLSKA HENNE ;)

Ha däh brahh, ve ses, hejda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0