Hej! Jag heter Julia

Jag, Julia aka Chulia Fom Mehico 16 år i oktober, älskar att sova och hatar jobbiga barn som bara skriker:) Jag dansar 24/7 typ och sjunger när jag har lust, och när jag måste. Jag dansar 5 dagar i veckan och sjunger en dag i veckan... uhm något mer, jag går på Sundsta i humanistiska linjen, för att kunna uppfylla min dröm (fast jag inte har någon speciell "dröm" eller syn på hur min framtid ska se ut...) om hur min framtid ska se ut. Jag älskar att skratta, skoja, skämta, allt som är roligt. Min favvofärg är blå för er som ville veta, blå som få.. ni vet C: gult är fult eller rött är sött... mjeeeh jag har 2 bröder, faktiskt 4 och 2 systrar.. jag har en mamma och en pappa höhööö. Jag har känt Deniz i snart 2½ år då vi träffades på IES <3C:/JULIA

LÄNGE LEVE TURKISKA BULLAR!
THIS I!/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0