KUNG OCH FOSTERLAND?!

Kung och foster land kan man ju lätt säga^^
Eller kanske inte....
Det var ju ett tag sen.. Men det intressantaste idag är nog att jag hittade en kråka... Den var svart occh hade en näbb..


JAG HAR KÖRT BIL IDAG!!!!!! (inta lika intresInläggsant som kråkan men ändå värt att berätta om.. )
xD<--- den var till lilla Deniz<3
*Jag kan bromsa.
*Jag kan sätta på vind-rutetorkaren
*Hellyset och halv lyset också
*Jag kan GASA...
*Jag kan sätta på bilen.. ( och nu så får ingen *host host deniz eller julia * säga att jag kan sätta på allt... )

Och sist men inte minst
*JAG KAN KÄRRING-STOPPA! ;D


HA DET BRA !
POSS PO ROMPAH! :D
/ Elisabeth





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0