pL00GGg

hay peeps
chillär at le school
rätt så ok ändå
sundsta är najeez
klassrummen här har skönare stolar än ies
där hade vi asdyra trästolar
asså come ooooooon
hur dyra dem än är så är det fortfarande bara trä
vadd <3 <3 <3
men ouffff vad jobbigt! nu blev jag assugen på sockervadd
mothafudgeing cravings bre
tungt liv

jag sitter mellan julia och elisabeth
julia messar under bordet och stirrar runt som en störd förvirrad apturd för att vara säker på att ingen ser
sötnos du har mobilen under bänken men det betyder inte att vi inte lägger märke till att du glor på ditt egna crotch

elisabeth arbetar för kung och fosterland
typ glidit igenom hela arbetshäftet
kung
eller "bättre än julia" som vi här på turkiskbulle kallar det


-

Läraren bad mig stänga bel cpulock så hann aldrig skriva klart/ladda upp le inlägg
schynd

degade stan med ralle, iwo och anton efter skolan
ralle djurade sönder i den där lastbilen på torget
där fick jag reda på att anton är lite, bara lite, mer hjärndöd än vad jag är
det finns en massa spel i lastbilen
en av dem går ut på att man mäter hjärnaktiviteten på två motståndare
den med minst hjärnaktivitet vinner
heh jag förlorade gång på gång
tror inte jag skulle vilja vinna tho

det fanns ett quiz också
ralle gick berzerk och tog all-time highscore

shout out till ralleponken GZ ON LE HIGHSCORE
djur

hejdå! 

//deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0