PLuGGhesten

Romarriket! är inte det trevligt att plugga på en måndagskväll i september? "Näeeee Julia, det äre inte! would u just shut up?"

Jag vet inte vad jag ska skriva, vill bara hålla igång bloggen lixom.. höhöhöö. Visste ni att Oktavianus blev Augustus 31 f.kr.? "hey Julia! who da fuck cares? :C"
Asså det är just sånt här jag stör mig på, när man har en blogg och inte har något att skriva så istället berättar man om vad man har gjort under dagen, hur man klädde sig på morgonen eller att man såg någon snygg kille.. "jahaa, tell me more, more, more! please! but not really."

Jaja iaf har jag ett trevligt prov som väntar på mig imorgon med elaka ögon redo att sluka upp mig. "shut up your dramaqueen!"

Juste!! vet ni vad jag kan berätta? Vi har fått en ny bloggare i våran lilla blogg, jajamensan fattas bara (en bild och presentation från elisabeth!) Japp Elisabeth heter hon, fin flecka. Ganska kort inlägg men ni vet, kort inlägg för en kort tjej. " åhhåhåå fyndigt där jullbull!"

Godnatt!!

här kommer en bild på när jag pluggar stenhårt.

Japp jag har tejpat fast pennan för jag var inte skillad nog för att kunna hålla kvar den där ändå.
och ja jag skämms...
/JULIA

Kommentarer
Postat av: ADGSDGDF

Åh vad sööet JJÄNTA

2011-09-20 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0