sometimes i like to tape my thumbs to my hands and pretend i'm a dinosaur

HEYA LE CYBERWORLD HOW YA DOIN
nej men åhåhåh oj vad trevligt jaja

nu känner jag lite pressure 
känns som om jag och julia måste vara jätte aktiva här på le blogg
tbh så kommer vi antagligen vara spamwhores nu i början men det går nog över

idag har jag inte gjort något speciellt
dagen har väl inte riktigt börjat än heller för den delen
jag stör mig lite på att jag ens är vaken just nu
what is up with that shit?
jag brukar inte vakna förrän runt 14:00 men nu har jag vaknat runt 07-10 varje morgon
not cool man
not cool

mamma gjorde någon vegetabilisk rispudding
så jävla gott
bara att jag åt för mycket och vill typ måla golvet med spya
mh mh MH!! yee get some
asså ordet pudding är så fult
eller typ när någon ska köra på en gammal hederlig raggningsreplik och slänger in ordet pudding?
what are you doing? bitch gtfo

samma sak gäller "goding"
asså va

jag studerade på rudskolan åk 6-7
min mentor som jag hade då heter christina
riktigt söt den där christina
men jag minns att hon alltid skickade ut brev på it's learning
bara små uppdateringar liksom
hon skrev alltid "hej mina godingar!" i början av meddelandet
efter ett tag blev jag så irriterad så ja sket i att ens logga in där
nu på sundsta använder vi också it's learning
loggade in för ett par dagar sedan...
BAM! 53 nya meddelande från christina
"Heeej mina gooodingaar!"
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NIET NIIIIET BABOOOSHKAAAA

cool story bro
fast neeeeeeeee

jag var faktiskt riktigt jävla söt när jag var yngre


HC bathroom-pics YE!

HEJDÅ!

//Deniz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0