Tehehehe

Idag har jag nog varit den jobbigaste personen på hela jorden.
Jag har skämtat varannan minut och skrattat varje, druckit 3 koppar kaffe, ni förstår nog. "nej julia, tell us more, please."
Idag åt jag fries med Elisabeth och Emma tehehe, jag kan nog säga att jag och Lisan kan ha ganska stora problem när det gäller att äta inför andra hahah. "ha-ha-ha fast nej!!"

Detta fina samtal med mig själv för mig till att Deniz försöker vara bättre än mig, men icke sa Sten, Lars, Bertil och Göran, nejnej! Deniz bara för att du kan balansera ett mynt på din näsa så blir jag inte avundsjuk♥ Det är du som borde blir avundsjuk, när jag snart ska lägga ut den här randombilden på något som jag kan göra men inte du >:)

Plopp i en kopp, rimmarN.

Stämningen på dansen idag var sådär, alla var ganska nere, vi tyckte nog, rakt på sak, att vi sög. "och jag frågade elleeer?"

Nu sitter jag här och har inte en aning om vad jag ska skriva, alls. Så drf kommer lite fula bilder istället.


Till min kära Lisan<3 teheheh, vart kan neesan vara?


Yeah Bitches!
titta här deniz, så kan jag göra, utan photoshop<3
u jelly?
Klart du är, tantjävel.

woooooppAh 
NaTTi
/JULIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Djur flikkan

2011-10-02 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0