Uhm... hej B]

hejsan allihopa som förhoppningsvis läsar våran blogg!
Jag vet och det har jag märkt, jag suger på att blogga men jag ska försöka och ge 100% för jag är en så snel person.
Nu har jag ju inte hunnit att göra så mycket eftersom att klockan inte ens är 1.. men imorse kom jag på att jag har en blogg tsm med deniz så jag får väll göra det bästa av situationen, yeah dat's right bitches, listen up!
Imorse vaknade jag, "nehe menar du det?" hello there miss obvious, how u doin!? yepp imorse ramlade jag... cool story bro.

Jag kan ju fortsätta snacka om mig själv eftersom jag vet att ni alla älskar det så mycket.

Yepp, jag "studerade" först i 6 år på kroppkärrskolan, sen 2 år på rudsskolan och sen 2 år på IES, där IES får betyget 9 av 10 och rud får betyget 4 av 10, detta är alltså bara en personlig åskit!! höhöhö personlig åsikt fick jag in också.

Imorse åt jag en äggmacka, ägg... ägg är ganska fult... låter konstigt.. men det var ganska gott eftersom att det kompleterades med en kaffe :D
"no one cares honey, no one cares!! Vi skiter i vad du äter!"

YEPP KL. 15 SKA JAG DRA PÅ DANS, DANS MHMHMHMHM FÖRBLIR DÄR ETT TAG, OJ HEJ OCH HÅ HÄR HAR MAN CAPS PÅ, men lev med det för jag tänker inte skriva om det där.

Asså jag vet inte men jag bara skriver en massa skit som jag vet att inte en jävel bryr sig om, men ni vet who cares? inte jag iaf.

Jag hade dessutom tänkt att väldgästa deniz någon dag i veckan, vad sägs om det? ganska trevligt tycker jag.
yeye dat's all I had to say people!

LEV LÄNGE!
/JULIA



Fin bild på när

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback