ÜNTZ ALL UP IN DIS MOFO aka presentation

Hay gurl hay
vi nämnde ju något om några presentationer i det första inlägget
och ja inom kort är inom några minuter
shit vad aktiva vi är and so on
aa men aa men aa here it goes dåva ye


i came.

Mitt namn är Deniz och jag är 16 år
jag och Julia går i samma klass
Humanistiska linjen på sundsta skolan här i karlstad
det är sällan jag är i skolan tho, tbh
men det håller på att ändras
för jag är duktig like dat ye

tydligen är jag väldigt glad över svengelska
deal with it B)
heh

på fritiden är jag lite lat utav mig
jag umgås hellre med vänner än att göra något som jag faktiskt kommer ha nytta av i framtiden
fast så är vi alla tror jag
jag dansar även magdans aka orientalisk dans eller whatbäver you wanna call it

jag är en såndär person som klagar mycket men egentligen är jag rätt så nöjd med mig själv och mitt liv

jag älskar att sitta och dega framför datorn 
brukade lira rätt så hårt förut men har slutat med det
känner faktiskt nästan för att börja igen
men tbh så spelade jag för det mesta bara mesiga spel men aa don't bitch 

Tydligen är jag inte av svenskt ursprung "Deniz"
heya captain obvious how ya doin
Min pappa är född i turkiet och min mamma är född i iran
namnet deniz betyder typ hav eller något sånt på turkiska
mhhh yeee härligt kulturell jag fast neeee
själv är jag född i sverige 

Jag bor hemma hos min mamma 
min äldre syster flyttade hemifrån nyligen och bor nu i uppsala
my lil gal is growin up
syster är här på besök just nu tho
schweet

annars så är det bara jag och mamma
men det är nog lika bra så

nu har jag inte så mycket mer att skriva men självklart blir det fler inlägg i framtiden yep

min grammatik suger men det är okej
just feeding le stereotypes bout us swe-teens ja!

HEJDÅ!

//Deniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0