HEJ. JAG VILL SOVA.

hejhejhejhejehjehhehjhejh på er
hur står det till? 
ok, kul.

själv kan jag inte sova
det är verkligen skitjobbigt då jag faktiskt är svintrött
min lösning är att försöka göra något produktivt när jag ändå är vaken
sen är jag tusen gånger så kreativ om natten
just nu tänkte jag skriva lite mer på några gamla skitnoveller vi var tvungna att skriva i engelska skolan

hämtade te nyss också
om det är intressant
gott är det i alla fall
så det är ju trevligt

lyssnar på fin musik också
gjorde en ny spellista tidigare idag som påminner mig om sommaren
saknar elisabeth en massa så blev jättemycket miike snow i listan
lulz :P:P:p.P:Pp

vill typ snorta hela mitt rum
det luktar asgod rökelse i hela rummet
omfuckingnom

tur att jag slipper vara vaken ensam i alla fall
har lilla henrik med mig i chatten
bättre än att sitta på chatroulette och leta efter en vän eller typ kaxa på cleverbot

...för det är ju inte så att jag sitter och skriver med cleverbot just nu eller så....det skulle ju bara vara..ledsamt
...forever deniz

åh hittade choklad i mitt rum nu också
allt blev helt plötsligt lite mindre sorgligt 
sen att något just föll ner från någonstans i mitt rum skrämmer ju inte mig ett dugg eller någonting neeejdå
åååh så är det jättemörkt så jag ser inget förutom skärmen

nääääähääääeeenää nu
orkar jag inte skriva mer
klapp på axeln till er som läste hela inlägget
godnatttttttt


vad jag brukar göra när andra umgås med vänner eller sover
jolly good times

/////////deeeeniiiiiiiiiiizZzZzzzZzZZzZzzzZzZZzZzZZzZzZz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0