holla at me bruuuuusshhhh

hejehjehejhj
eftersom ingen annan här verkar skriva inlägg så får väl jag leka spamwhore
men det är gött
mer än rättvist i guess då jag typ slutade skriva inlägg ett tag
så aaaaaaa

det var alla hjärtans dag igår alltså?
jag hade det aaaasnice med lilla elisabeth
vi typ glodde på film, lagade asmycket fries och åt chokladbollar och drack icetea
har saknat att umgås med elisabeth efter skolan jättemycket!
minns att vi var med varandra nästan varje dag sommralovet 2010
definitivt bland de bästa sommarloven någonsin
somnade på trottoarer
drack icetea och coca cola cherry näst intill konstant
raggade med busschaufförer
MATTTAAANNN!1
klättrade på rudsberget
fick fira midsommar med bettäääns familj också <3z4x5c6v7

måste se till att umgås mer tycker jag

på tal om elisabeth
har ni sett den där :P - smileyn på skype?
well....





vi tog asvackra bilder igår heh

men nu måste jag börja göra mig i ordning för att dra till skolan
hejdå cybervärlden!1!!

/denyxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0