ALIENS DO EXIST!

Ahh asså, våran blogg suger ju rätt rejält, jävla inaktiv.
Inte en jävel som har skrivit på det sedan i mitten på december.

Welllll I can't blame them för jag har ju inte heller varit aktiv på bloggen ;7

ANYWAY...
året är 2012, detta året är speciellt eftersom att jorden ska gå under..
Sägs det iaf..
det kan vi nog bara skylla på oss själva för.

hurrrdurrr..
Deniz kom iaf på en ny ful smiley ---> ;7 
den var ju ganska ful haha ;7
;7
;1
7;
AHHH NI FATTAR.

Mina inlägg är ju heeelt värdelösa, verkligen sjukt dåliga. 
Jag har ju inget liv att skriva om alls.
Jag tänker inte skriva om nya inköp, dagens outfit eller göra ett videoinlägg..
Men bloggen är fin... ful design men fint innehåll<3

Iaf så är det bevisat..

YEPP ALIENS DO EXIST.
HAVE U SEEN THOSE ALIEN EARS BEFORE?
NOG DAGS ATT JAG SLUTAR BLOGGA, MINA IDÉER BÖRJAR TA SLUT
/JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0