Konstiga Saker ni (kanske) inte visste om mig...

Hejsan Lisan här :D
tänkte bara berätta lite random stuff om mig...

-Jag gillar inte dammsugare, dem låter för mycket, föredrar att sopa och om någon ska dammsuga så vill jag helst göra det själv LOL Annars stänger jag in mig i mitt rum.....

-Jag gillar att borsta tänderna i duschen, Man känner sig Xtraa fräsch när man kommer ut hahah..

-Jag måste ALLTID kolla postlådan varje gång jag passerar den, gör jag inte det så kliar det i hela kroppen även fast jag precis kollade den....

- Jag tycker inte om offentliga duschar... ingen förklaring behövs det säger ju sig självt...

- Jag har en klänning i min garderob som bådar otur, jag spiller alltid på den..

-När jag kommer hem måste jag öppna kylskåpet och bara kolla på vad som finns...

Ja kommer inte på fler saker så "Jahg Fåhr väll Tahkka fö mäj"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0